Dostawa

Odbiór

Gotowe zamówienia można odebrać (gratis) osobiście w lokalu Drukarni pod adresem: 
ul. Obozowa 61, 01-418 Warszawa (Wola, Koło - sprawdź dojazd) 
po wysłaniu przez nas wiadomości o gotowości do odbioru (wysyłamy e-mail lub SMS). 

Wysyłka zamówień: prosimy o podanie niezbędnych danych (Imię, Nazwisko, adres, nr kom.)

Dostawa i koszt

  • gratis:
    - przy zamówieniu od 100 zł brutto i do 3 kg na terenie dzielnicy Wola
    - przy zamówieniu od 200 zł brutto i do 3 kg na terenie innych dzielnic Warszawy
  • 10,00 zł przy zamówieniu od 50 zł brutto i do 3 kg, do 1000 zł i od 3 kg, dużych gabarytów na terenie Warszawy
  • 20,00 zł do 30 kg (zlecenia przedpłacone) za pośrednictwem firm kurierskich na terenie Polski
  • 10,00 zł (próbki zaproszeń ślubnych do 5 szt.) Pocztą Polską listem priorytetowym
  • 20,00 zł do 2 kg (zlecenia przedpłacone) Pocztą Polską przesyłką priorytetową


Standardowo zamówienia wysyłamy w 24h od momentu realizacji zlecenia. 
W przypadku dużych zleceń bądź zamówień niestandardowych, o dużych gabarytach czas i koszt dostawy ustalamy indywidualnie. Przed realizacją każdego zlecenia Klient będzie poinformowany o koszcie i terminie wysyłki.

Termin dostawy

Dostawa na terenie Warszawy odbywa się na następny dzień roboczy po wykonaniu zamówienia. Standardowo dostarczamy w godzinach od 10:00 do 18:00. Również istnieje możliwość uzgodnienia preferowanego czasu doręczenia. 

Dostawa za pośrednictwem firm kurierskich odbywa się w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu nadania paczki przez nas. Nadanie paczek kurierowi odbywa się na następny dzień roboczy po wykonaniu zamówienia. 

Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie, wynikłe z przyczyn niezależnych od niej, w tym opóźnienia wynikłe z winy przewoźnika. 

Reklamacja

Reklamacje dotyczące uszkodzeń prac w transporcie mogą być uwzględnione tylko w przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki w obecności kuriera.

Reklamacje usługi drukarni należy zgłosić na adres info@dpidruk.pl 
W mailu zwrotnym Klient zostanie poinformowany o procedurze rozpatrzenia reklamacji, która nie powinna trwać więcej niż 5 dni roboczych.

Niezgodność kolorów wydruku z kolorami pliku na monitorze Klienta nie może być podstawą zgłoszenia reklamacji. Kolory wyświetlane na monitorze Klienta mogą się delikatnie różnić od rzeczywistych barw na wydruku. Jest to uzależnione od indywidualnych ustawień monitora.