Jak zamówić

Jak złożyć zamówienie?

Wszystkie zamówienia realizujemy po przedpłacie. 

Zlecenia oraz zapytania o wycenę przyj­mu­je­my 24/7 dro­gą ma­ilo­wą na info@dpidruk.pl lub np. przez WeTransfer

Minimalne nakład/ilość/format oraz czas realizacji każdego produktu są podane na odpowiednich podstronach.

UWAGA! NIE WYKONUJEMY: 
  • wycenę bez plików
  • wycenę przez telefon
  • zle­ceń bez opi­su
  • drukowania na materiałach dostarczonych przez Klienta

Zapytaj o wycenę / Złożenie zamówienia

Ze względu na różnorodność produktów, dostępnych rodzajów i gramatur papierów, wykończeń i uszlachetnień w celu otrzymania indywidualnej wyceny prosimy o przesłanie plików na adres info@dpidruk.pl wraz z parametrami zlecenia:
  • rodzaj produktuulotkaplakatdyplomzdjęcie, zaproszenia i dodatki ślubneobraz na płótnie 
  • rodzaj druku: czarno-biały, kolorowy, jednostronny, dwustronny, wielkoformatowy 
  • format gotowego produktu: A4, A3, A2, B2, 30x40, 100x70 lub każdy inny niestandardowy w cm lub mm 
  • rodzaj i gramatura podłoża: papier (zwykły, kredowy, satynowy, ozdobny, fotograficzny), płótno Canvas 
  • nakład/ilość/sztuki wzorów, ilość sztuk każdego wzoru 
  • forma wykończenia: cięcie do formatu, zszywanie, składanie, bigowanie, laminowanie, naklejanie, oprawienie 
  • preferowany termin odbioru 
  • numer telefonu, który jest niezbędny abyśmy mogli rozpocząć realizację zlecenia 


Na zapytania odpowiadamy mailowo 7 dni w tygodniu 8:00 - 22:00, nie później niż w ciągu 24 godzin. 

SPOSOBY PŁATNOŚCI 
UWAGA! Nie przyjmujemy płatności kartą płatniczą.

Przed dokonaniem przelewu prosimy o kontakt mailowy info@dpidruk.pl w celu ustalenia wszystkich parametrów zlecenia  i potwierdzenia wartości. 

Reklamacje

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).

Drukarnia obowiązana jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji niezwłocznie po otrzymaniu produktu w przypadku stwierdzenia:
a) niezgodności produktu ze złożonym zamówieniem lub,
b) uszkodzeń mechanicznych produktu powstałych w trakcie transportu pod warunkiem, że produkt zostanie zbadany w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej lub kuriera drukarni w chwili dostawy, a wystąpienie uszkodzeń zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez Klienta. 

Klient akceptuje fakt, iż podstawą reklamacji nie może być treść merytoryczna produktów, ani inne błędy w plikach przesłanych przez Klienta. Drukarnia nie dokonuje korekt w przesłanych przez Klienta materiałach do druku bez uzgodnienia z Klientem.

Niezgodność kolorów wydruku z kolorami pliku na monitorze Klienta nie może być podstawą zgłoszenia reklamacji. Kolory wyświetlane na monitorze Klienta mogą się delikatnie różnić od rzeczywistych barw na wydruku, jest to uzależnione od indywidualnych ustawień monitora.

Podstawą reklamacji nie mogą być także różnice w wyglądzie produktów np. zaproszeń i dodatków ślubnych z oglądanymi na stronie internetowej. Te różnice mogą wynikać z indywidualnych ustawień monitora Klienta (kolor, proporcje itp.). 

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
  • pisemnie na adres: ul. Obozowa 61/U4, 01-418 Warszawa
  • w formie elektronicznej na adres info@dpidruk.pl 

W mailu zwrotnym Klient zostanie poinformowany o procedurze rozpatrzenia reklamacji, która nie powinna trwać więcej niż 5 dni roboczych.

Prawo do odstapienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.